Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

A szaniterplaza.hu domain alatt megjelenő oldalakért és azok tartalmáért felelős: 

Műszaki Net Plaza Kft. 1135 Budapest, Reitter Ferenc utca 56.
Cégjegyzékszám: 01-09-987280

1. Az Ön szerződéses partnere?

A szaniterplaza.hu webáruházban létrejövő fogysztói adásvételi szerződés a Műszaki Net Plaza Kft.-vel kerül megkötésre. Jelen ÁSZF fogyasztói szerződésekre érvényes a jogszabályi feltételeknek megfelelően.

2. Ügyfélszolgálat

Telefonos és személyes ügyfélszolgálatunk munkanapokon 9-17 óráig áll rendelkezésére. Minden felmerülő kérdésre szívesen válaszolunk, és reklamáció esetén is forduljon hozzánk bizalommal. Telefonon és személyesen is adhat le rendelést. Termékvisszaküldés esetén is az alábbi elérhetőségek használhatóak.

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
1135 Budapest, Reitter Ferenc utca 56.
Hétfő - Péntek: 9:00 - 17:00
Szombat: ZÁRVA
Vasárnap: ZÁRVA
Telefon: +36 20 994 0447 vagy +36 30 598 7004
Email: info(kukac)szaniterplaza.hu

Esetleges vita esetén fogyasztóként a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak segítségért, melyek elérhetőségeiről részletes tájékoztatót az alábbi linkre katintva találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/

Garanciális ügyintézés menete:

1. Írásban (lehetőleg e-mail) jelezheti problémáját (ne csak telefonon!)
E-mail: info(kukac)szaniterplaza.hu
Levelében mindenképp írja meg rendelésszámát és/vagy a számlán szereplő
számlaszámot, a hibás termék számlán szereplő cikkszámát, és a hibajelenség rövid
leírását, esetleg fotót, videót a hibáról.
2. Ügyintézőnk felveszi Önnel a kapcsolatot, melynek során
megkeressük az Ön számára legjobb megoldást (hiba kijavítása, termékcsere, pénzvisszafizetés, stb.).
A garancia érvényesítése során a vásárló elsősorban a termék javítását vagy cseréjét,
vagy ha ez nem lehetséges árleszállítást vagy a termék árának visszafizetését kérheti!
3. Termék cseréje esetén a hibás termék visszajuttatásáról a vásárló gondoskodik. A visszaküldendő terméket minden esetben gondosan csomagolja be!
A garanciális idő lejárata után reklamációt nem tudunk elfogadni!

3. Vásárlás és számlázás

Webáruházunkban lakossági, céges, és közületi vásárlókat is kiszolgálunk. A vásárlásra kizárólag magyarországi ÁFA tartalmas számlával, vagy idegen EU országba (nem Magyarország) bejelentett, érvényes EU-s adószámmal (nem magyar) rendelkező cégek esetén 0% ÁFA tartalmú számlával van lehetőség. Utóbbi esetben a vásárlásra kizárólag a teljes törvényi megfelelősség mellett van mód (CMR, nyilatkozat az országból kiszállításról, stb.). Webshoppunkban, vagy e-mailben leadott rendelések esetén a vásárlásról névre szóló számlát állítunk ki, amit e-mail-ben küldünk ki Ügyfeleinknek.

Egyéb módokon cégünk nem értékesíti termékeit.

4. Rendelés menete

A kiválasztott termékekekt a "Kosárba" gomb megnyomásával válogathatja össze. A "Kosárba" gombot a terméklistákban, és a termék adatlapján is megtalálja. A kosárba helyezett termékkek listáját a webshop jobb felső sarkában található "Kosár" ikonra kattintva tudja megtekinteni. A kosár áttekintés, és véglegesítése után a "Tovább a pénztárhoz" gomb megnyomása után a személyes adatait megadva tudja véglegesíteni.

A kényelmesebb vásárlás érdekében lehetősége van állandó regisztrációra, mely segítségével a továbbiakban nem szükséges adatait ismételten megadni. A regisztrációhoz, és fiókja kezeléséhez kattintsin a jobb felső sarokban található "Fiók" gombra.

A megrendeléséről e-mail-t küldünk Önnek a megadott e-mail címre. Ebben az e-mail-ben megtalálja megrendelésének rögzített adatait.

Megrendelésének aktuális állapotát nyomonkövetheti a visszaigazoló e-mail-ben található linkre kattintva, melyen a rendeléssel kapcsolataos alapadatait is módosíthatja. Rendelésének státuszváltozásairól e-mail-ben is értesítjük.

A megrendelésével kapcsolatban kollégáink szükség esetén e-mail-ben, vagy telefonon fogják Önnel felvenni a kapcsolatot.

Rendelés e-mail-ben:

Megrendelését e-mail-ben is leadhatja. Ebben az esetben szükséges a megrendelni kívánt termékek azonosítói (ezen azonosítót a termék adatlapján a termék neve alatt találja "Azonosító: ..." formában), valamint az alábbi adatokra:

Megrendelő neve
Megrendelő telefonszáma
Megrendelő e-mail címe
Számlázási név/cégnév
Számlázási cím (irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó)

Kiszállítás esetén:

Szállítási név
Szállítási cím (irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó)
Szállítási telefonszám

Fizetés módja (készpénz, előre utalás, bankkártya üzletünkben, bankkártya online, utánvét)
Átvétel módja (személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon, házhozszállítás)

A fenti adatok hiányossága esetén megrendelését nem tudjuk feldolgozni, és teljesíteni. A hiányosan leadott e-mail-es megrendeléseket tárgytalannak tekintjük.

Megrendelést az esetleges elírások és félreértések elkerülése érdekében telefonon nem tudunk felvenni.

6. Rendelkezésre állás

Ha a rendelés beérkezését követően a megrendelt termék éppen nincs raktáron, és a rendelésére rajtunk kívül álló okból nincs lehetőség, akkor jogunkban áll helyette Önnek felajánlani egy hasonló minoségű és értékű terméket, vagy a szerződéstől visszalépni. Ilyen esetben, a szerződés megszűnéséből adódó károkért cégünk felelősséget nem vállal.

Rendelésre érkező termékeink esetén a várható beérkezési időket beszállítóink tájékoztatása, és az átlagos termékbeérkezési idők alapján kalkuláljuk. Mindent megteszünk ezen határidők betartásáért, de néhány esetben előfordulhat, hogy beszállítóink nem tudják a terméket határidőre leszállítani (gyári készlethiány, szállítási csúszás, stb.). Ilyen esetben Ön az alábbi lehetőségek közül választhat:
a, elfogadja a későbbi időpontot,
b, eláll a később érkező termék vásárlásától.

Elállás esetén az esetlegesen az erre a termékre előre kifizetett vételárelőleget, vagy teljes vételárat cégünk visszafizeti az Ön részére. Ilyen esetben, a szerződés módosításából, vagy megszűnéséből adódó károkért cégünk felelősséget nem vállal.


7. Árak, adatok, fotók

Felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy az oldalunkon megjelenő termékfotók, termékleírások, elnevezések az egyes gyártók, illetve a beszállítóink által közzétett, vagy átadott adatok alapján vannak feltöltve oldalunkra, és csak tájékoztató jellegűek. Mindent megteszünk az adatok pontosságáért, és az esetlegesen előforduló pontatlanságokat folyamatosan javítjuk. A gyártók, illetve beszállítóink által pontatlanul, vagy hibásan megadott adatokért felelösséget nem vállalunk.

Amennyiben a Műszaki Net Plaza Kft.-nél hibás vagy hiányos árak, vagy tremékadatok találhatóak, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. A Műszaki Net Plaza Kft. ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően vagy még egyszer megerősíti a megrendelést vagy elálhat a szerződéstől. 

Webáruházunkban található áraink Forintban értendőek és az Általános Forgalmi Adót ( ÁFA ) tartalmazzák!

8. Webáruházunkban használható fizetési módok

a, Készpénzben házhozszállításkor a futárnak (utánvét, házhoz szállítás CS Sprint, vagy SzaniterPlaza futárral):

Ha Ön utánvéttel kívánja kifizetni a házhozszállított termékeket, akkor az utánvételi összeget a küldemény átvételkor fizeti készpénzben a futárcég kiszállítója részére.

b, Készpénzben személyes átvételkor üzletünkben:

Készpénzes fizetési módra személyes átvétel esetén van lehetőség budapesti üzletünkben. A webáruházban raktáron lévőként megjelölt termékeinket megrendelés után azonnal átveheti. Mielőtt befárad üzletünkbe a kiválasztott termékeket rendelje meg a webáruházban és válassza a készpénz fizetési módot, és a személyes átvétet, kollégánk értesíti az átvételről. 

c, Előreutalás (személyes átvétel, vagy házhozszállítás):

Előreutalásos fizetési mód választása esetén, a megrendelés után, emailben megkapja az utaláshoz szükséges adatokat. Kérjük a végösszeget előre bankszámlánkra megfizetni, amint a fizetés megérkezett a bankszámlánkra és a megrendelt termékek mindegyike ügyfélszolgálatunkra megérkezik, a kiszállítást megkezdjük.

d, Bankártyás fizetés üzletünkben, és online is :

A webshoppunkban megrendelt termékekekt bankkártyával is kifizetheti. Lehetőség van a megrendelés ügyintézése folyamán (nem megrendeléskor) online, és személyes átvételkor üzletünkben telepített POS terminálon keresztül. A bankkártyás fizetési rendszer az OTP Bank NyRt. biztonságos rendszerét használja. Online fizetési rendszerünk az OTP Mobil Kft Simple Pay szolgáltatásán keresztül működik. 

   

Az OTP általános kártyás fizetési vásárlói tájékoztatóját ide kattintva megtekintheti.

Az OTP Mobil Kft. Simple Pay Online Fizetési tájékoztatóját ide kattintva tekintheti meg.

9. Szállítás

A szállítási díjak minden esetben a megadott szállítási címen az utcán történő átadásra vonatkoznak. Emeletre való felhordást a szállítási költség nem tartalmaz.

a, Kiszállítás SzaniterPlaza futárral:

A házhozszállítást üzletünk nyitvatartási idejében tudjuk biztosítani (munkanapokon 9-17 óráig). A kiszállítás pontos idejéről, és az esetlegesen felmerülő egyéb kérdésekről kollégáink telefonon egyeztetnek Önnel.

b, Kiszállítás országos futárszolgálattal (FáMa futárszolgálat, CS Sprint, MPL):

A kiszállítás munkanapokon 9-17 óra között történik a kiszállításra egyeztetett napon. A termék érkezésének pontos időpontjáról a futárszolgálat diszpécserei tudják Önöket tájékoztatni a megadott fuvarlevélszám alapján. Ezzel kapcsolatban kollégáink nem tudnak tájékoztatást adni. Futárszolgálatos kiszállítás esetén a kiszállítás feltételein a kiszállításra megjelölt napot megelőző munkanapon 10:00-ig van lehetősége módosítani.

Postafiók címre nem szállítunk!

A feltüntetett szállítási díjak és értékhatárok az ÁFÁ-t tartalmazzák.

Aktuális szállítási díjainkat ide kattintva találja.

Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelt termékek sértetlenségét átvételkor, még a futár, illetve szállítmányozó jelenlétében vizsgálják meg. Sérülés esetén az átvételkor írásos jegyzőkönyv készül, illetve megtagadhatja az átvételt. Jegyzőkönyv hiányában fizikai, szállítási sérülésre vonatkozó reklamációt utólag nem fogadunk el. 

10. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Műszaki Net Plaza Kft., mint szállító tulajdonában marad.

11. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet és a 45/2014. Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről és a Műszaki Net Plaza Kft. elfogadási nyilatkozatával próbavásárlás jön létre. Az elállási jog kizárólag a törvényben ki nem zárt termékkörökre alkalmazható, valamint a törvényben meghatározott módon, fogyasztónak minősülő vásárlókat illeti meg. A fogyasztó az árut a kézhezvételtől számított 14 naptári napos elállási határidőn belül az okok meghatározása nélkül, az ide vonatkozó rendeletek tartalmának figyelembevételével a Műszaki Net Plaza Kft. részére visszaküldheti. A határidő betartásához elegendő az áru idejében történő feladása. Az áru visszaküldése elött kérjük, vegye fel a kapcsolatot a ügyfélszolgálatunkkal. Ha a fogyasztó az árut határidőre és rendben visszaküldte, és az visszavásárolható állapotban meg is érkezett, akkor a Műszaki Net Plaza Kft. a már kifizetett termék vételárát az elállást követő legkésőbb a 14. napon megtéríti igény szerint átutalással vagy készpénzben.

Fontos! Az elállási jog nem gyakorolható olyan termékek esetén, melynek tulajdonságai a csomagolás megbontása, kipróbálása után visszafordíthatatlan változásnak indulnak, sérülnek, vagy higiénia okokból nem visszavásárolhatóak. Ilyen például: szűrőpatronok, utántöltők, WC ülőkék, beépített WC stb. Ilyen termékeknél az elállási jog gyakorlása csak a csomagolás megbontása és eltávolítása illetve a termék beépítése előtt lehetséges.

Felhívjuk figyelmüket, hogy a terméket úgy juttassák vissza cégünkhöz, hogy azok sértetlenségéről átvételkor meg tudjunk bizonyosodni. Zárt csomagban érkező termékek esetén, amennyiben a szállító a csomag átvétel előtti kibontásától elzárkózik, fenntartjuk a jogot, a csomag átvételének megtagadására. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem tudunk átvenni.

Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 naptári napon belül. A fogyasztó az elállási jogának gyakorlásának napjától (pl. írásbeli nyilatkozat elküldésének napja) számított 14 napon belül köteles visszaküldeni az árut.
Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a fogysztó kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan, hanyagságból, nem rendeltetésszerű használatból, vagy megfelelősség eldöntéséhez szükségest meghaladó használatból ő idézte elő.
Visszavásárolható állapotú termék visszaküldése esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli.

Esetleges vita esetén fogyasztóként a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak segítségért, melyek elérhetőségeiről részletes tájékoztatót az alábbi linkre katintva találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/

12. Szavatosság, jótállás

Cégünk által fogyasztók részére forgalmazott termékekre a törvényben kötelező módon minimum 1 év garancia érvényes az alábbiak szerint:

Termék bruttó vételára 10.000 Ft és 100.000 Ft között:  1 év garancia.
Termék bruttó vételára 100.001 Ft és 250.000 Ft között:  2 év garancia.
Termék bruttó vételára 250.001 Ft-tól:  3 év garancia.

Nem fogyasztónak minősülő vásárlók részére a kötelező garancia minimum 12 hónap.

Ettől eltérő a gyártói garancia levéllel rendelkező termékek, illetve a gyárilag hosszabb garanciális idővel rendelkező termékek.

A garancia kezdete megegyezik a számla (Fogyasztói szerződés) kiállításának dátumával,
ezért azt minden esetben szíveskedjenek megőrizni!

Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 305. § (1) és (2) bekezdése szerint szavatossági igény esetén:
A vásárlást követő hatodik hónap végéig jelentkező hiba esetén a forgalmazónak kell
bizonyítania, hogy a hiba a vásárlás időpontjában nem volt a termékben!
A 6. hónap leteltével azonban vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba vásárláskor is létezett!

Garanciális hiba esetén a hibát bejelentheti ügyfélszolgálatunkon személyesen (1135 Budapest, Reitter Ferenc utca 56.) vagy e-mailben az info@szaniterplaza.hu címen az alábbi információk megadásával:

- a megrendelés száma és/vagy a számlán szereplő számlaszám
- a reklamált termék számlán szereplő gyártói cikkszáma
- a hibajelenség rövid leírása
- jó minőségű fotók: a komplett termékről, a hibáról, a csomagolásról és az azon szereplő cikkszámról
- a probléma jellegétől függően egy rövid videó a hibajelenségről

13. Adatvédelem

A Műszaki Net Plaza Kft. az Ön által megadott adatokat az Ön megrendelésének ügyintézéséhez, a megrendeléssel kapcsolatos máveletekhez, és saját marketing céljaira kéri be, dolgozza fel, tárolja és használja (a továbbiakban "használja") és harmadik személy részére nem adja ki az 1992 évi LXIII. és 1998 évi VI. törvénynek megfelelően. Ez alól kivétel, ha házhozszállítással kérte a terméket, ekkor a kiszállításal kapcsolatosan megadott szállítási adatait a szállítmányozó cégnek átadjuk. Amennyiben ezzel nem ért egyet, akkor az adatok kiterjedt használatával kapcsolatos hozzájárulását E-mailen keresztül bármikor visszavonhatja.

14. Üzleti feltételek 

Minden esetben a Műszaki Net Plaza Kft. Általános Szerződési Feltételei érvényesek. ( rövidítve ÁSZF ) 

A Műszaki Net Plaza Kft. minden felelősséget elhárít a terméknek a vásárló vagy más személy által történő használatából, nem használatából és helytelen használatból illetve nem időben történt hibás működésre utaló jelekből eredő bármilyen személyi sérülésre, vagyoni kárra vagy erkölcsi kárra vonatkozó reklamáció esetén.