Roca termékek
- Fürdőszoba és szaniter
- Csaptelep
- Szaniter
- Zuhany
- Kád, kádparaván
- Fürdőszoba bútor, kiegészítők
- Öblítőrendszer
- Fűtéstechnika
- Gépészet
- Közintézményi, hotel kiegészítők
- Mozgáskorlátozott kiegészítők
- Világítástechnika
- Tisztítószer, utántöltő
- Konyha és háztartás
- Wellness
A ROCA 1917-ben kezdte meg tevékenységét, öntöttvas radiátorokat gyártva az otthoni fűtéshez a Gavà-ban (Barcelona) található gyárában. Az első öntöttvas radiátorok mellett a Roca katalógusa kazánok gyártásával egészült ki, 1929-ben pedig fürdőkádgyártással lépett be a fürdőszobai szektorba.
A cég mindig tudatában volt a vízkultúrával kapcsolatos társadalmi változásoknak, a fő természeti erőforrásnak, amellyel a vállalat dolgozik, majd 1936-ban a Roca szembesült az egészségügyi kerámia előállításának kihívásával, és 1954-ben elkezdte a csaptelepek gyártását.
Az 1990-es években a cég megvalósította az első nemzetközi terjeszkedését, amely elsősorban a leányvállalatok megnyitásán és a piacaikon vezető vállalatokkal kötött megállapodásokon alapult. Portugália és Franciaország mellett a kereskedelmi jelenlét az Egyesült Királyságra, Németországra, Olaszországra, Marokkóra, Argentínára, Brazíliára és Kínára is terjeszkedni kezdett.
A nemzetközivé válás folyamatának fordulópontja 1999-ben jött el a svájci Keramik Holding Laufen csoport felvásárlásával, amely a világ negyedik legnagyobb kerámia szaniteráru gyártója volt. A Laufen felvásárlása lehetővé tette a vállalat számára, hogy megszilárdítsa jelenlétét a stratégiai piacokon, ahol kevésbé volt jelen, főként Kelet-Európában, Brazíliában és az Egyesült Államokban.
2005-ben a Roca egy ambiciózus stratégiai tervet jelentett be a fürdőszobai térre összpontosítva, és 2006-ban világelső lett az iparban.
Ma a Roca kereskedelmi hálózata több mint 170 országot ér el, amit a 79 gyártóüzeme és a több mint 21 000 alkalmazottja biztosítja világszerte. Napjainkban a Roca 100%-ban spanyol vállalat, amely fürdőszobák kialakításával foglalkozik, és e tevékenység tette globális irányadóvá. Erre a terjeszkedésre a vállalat rendkívül büszke, majdnem olyan fontos, mint évtizedek óta az egyik legismertebb, legértékesebb és legintegráltabb márkának a spanyol társadalom képzeletében.
A Roca vízkultúrájával, termékeivel és értékeivel kölcsönhatásba lépő terek olyan témákkal kapcsolatos kulturális tevékenységeknek, kiállításoknak, konferenciáknak és beszélgetéseknek is otthont adnak, mint a design, a fenntarthatóság vagy az építészet. Olyan események, amelyek bizonyítják, hogy Roca érdekelt a társadalommal együtt való továbblépésben még sok éven át.